Pages

Thursday, September 30, 2010

ENO vs. Penedol Solubel

Suatu pagi yang hening, hening lar sangat… (jadi hening sebab aku sangat ngantuk + boring dok dalam clas)
Ape kate kaco org? 
toleh kiri,tgok2 die tengah khusyuk salin note daaa..
ushar kanan lak... budak ni tengah men game kat nset..
xpe lar...aku pon ade nset gak! huh!
kaco hencek pakwe lah! 
MySpace


Amek nset K800i (oi,perlu ke bgtau lg??) hehe..tet tot tet tot
Message sent.
Bzzzz2…
1 new message
Cepatnye hencek pakwe reply…

Hencek pakwe:  “aduh…demam! Jem lar macam ni! X leh p keja…"
Aku: “ lar…ya ka? X pa la…cuti 1 hari,p amek m.c"
Hencek pakwe: "malas.."
Aku: "ish! xmau p klinik...p baring2,rehatkan badan.."



Mesej terhenti seketika sebab clas dah habes…aku pon kelam kabut keluar dari clas,cari kawan aku..kang die tinggal aku,naya… kami rempit same2 p clas! 

bukan moto camni lar weyh!!!
 
Sampai kat kedai makan…

Bzzzzz2….
1 new message.

Dari hencek pakwe lar!

MySpace

Hencek pakwe: “ x larat ni yang…..macam mana?”
Aku: “cuti orang cakap! X yah p keja!  P makan ubat,x pon p klinik,ok?”
Hencek pakwe: “ok..bye...”


20 minit kemudian…



Bzzzz2…
1 new message.
Hencek pakwe ke?
Yep! Tepat skali!

MySpace

Hencek pakwe: “yang,I dah makan ubat,tapi x lega2 pon!”
Aku: "ubat apa u makan?"
Hencek pakwe: “ENO..”
Aku: “ENO? E.N.O ka? “
Hencek pakwe: “ yup…  slalu makan dalam 10 minit dah lega...”

MySpace

Aku: “yang oi! Tu untuk perut x hadam makanan bila makan banyak! U makan ENO tu napa? hahahahaa!!”
Hencek pakwe: “ya ka? Patut I rasa lapaq ja ni..”
Aku: “orang makan panadol soluble lah! U p makan ENO napa?”
Hencek pakwe: “soluble?”
Aku: “ya lah..yang penedol besaq duit 50sen tu,rendam dia dalam ayaq suam..pastu minum ayaq tu..
Hencek pakwe: “Alahai……I ingat ENO..lebih kurang ja....kena letak dalam ayaq suam! heheh.."
ENO dgn penedol soluble die leh tertukar?? Adeh…

ni adalah penedol solubel!
untuk melegakan KETIDAKHADAMAN,ok?


Aneh tol hencek pakwe ni!!

 MySpace

 by the way.... nak kenalkan hencek pakwe kepada anda...
hehe..silap gambaq plak...

heeee....

 MySpace



heheheeee....



bye sume.....

 

 
MySpace

2 comments: